Polityka reklamowa

W kwestii promocji firmy niezwykle istotna rzecz jest częstotliwość prezentowania logo firmy. Warto wykorzystywać każdą nadarzającą się okazję. 

Jeśli prowadzisz firmę budowlaną, podczas realizacji budowy lub też remontu zainstaluj billboardy informujące kto wykonuje daną inwestycję. Niech pracownicy mają na sobie ubrania robocze, na przykład koszule firmowe (zobacz: https://www.nuka.pl/koszule-firmowe). 

Planując reklamę w Internecie zwracaj uwagę na jak największa częstotliwość wyświetlania reklam. Oczywiście dotyczy to też kampanii reklamowych w radio, telewizji czy też gazetach. 

Celem polityki reklamowej powinno być zaistnienie twojej firmy w świadomości osób stanowiących grupę docelową dla twojego produktu. Jest to proces stały. Czasem można zaistnieć w świadomości publicznej dzięki jednej trafionej akcji promocyjnej, czasem jest toż długotrwały proces.

Author: admin

1 thought on “Polityka reklamowa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *